poniedziałek, 9 grudnia 2013

Święta na MSP

No i wreszcie urzekana chwila wszystkich dzieciaków ... grudzień i święta no i oczywiście PREZENTY !!! ♥

Na moviestarplanet też się zmieniło tak jak zawsze :) 
Na początku chce powiedzieć, że was przepraszam, że ostatnio nie wchodziłam. MAM SPRAWDZIANY :( I wystawienie ocen i poprawy a angielski nie wychodzi mi najlepiej ;( Może będe miała tę "słabą" tróję ;/ Ok teraz się postaram i będę pisała coraz częściej ale nie w tym tygodniu :) Jutro mam test z matmy w środę wypracowanie a w piątek 13 sprawdzian z J.ANGIELSKIEGO :/ 
Przejdźmy do MSP. Na moviestraplanet powrócił kalendarz :










Też jest VIP elite :

No i wreszcie ubranka :D Jeeaaaa :D  

Noi dalej to sobie zobaczycie ;)

Piszcie mi o czym ja mam robić posty !! koniec pomysłów !! hehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz