sobota, 23 listopada 2013

Wywiad z Aniusia 123

Wywiad z Aniusia 123
Wreszcie udało mi się ją przekonać! ;) 

- Cześć! Mogę zrobić z tb wywiad?

- Ok

- Jak dowiedziałaś się o MSP?

- Od mojej kol. jak jeszcze mieszkałam w Anglii :D <3 ♥

- Od kiedy grasz?

- Od sierpnia, 2011 r.

- Jak zdobyłaś 17 lvl przez powiedzmy mniejwięcej 3 lata?

- Hmm normalnie? ._. grałam w gry jakieś tak prosiłam o grafy, aby mi ogl. filmy itd ;*

- Czy byś coś zmieniła w tej grze?

- Tsaaa ..;ccc Ludzi bym zmieniła!!! naprawde! stare msp bylo lepsze !! pomagaliśmy sobie a teraz wszyscy mają na siebie .. wyje .. inaczej w czterech literazch :D :(

- Kogo tu najbardziej lubisz?
- Ojej .. ;oo Ole♥,Angelike,♥Martyne,♥Karoline♥Pauline♥ Je NAAAJ!!! ;*

- Ile w tej chwili masz SC?

- mam 258.93.79 sc

- Ile masz znaj? A ile zaproszeń?

- mam 3.679 znaj a zaproszeń 689

- Co ci się najbardziej podoba w MSP?

- Hmm sama niewiem :OOO ♥

- Czy MSP cię znudza? Gdybyś była moderatorem co byś dodała nowego aby inni użytkownicy byli tym zainteresowani?

-Tak znudza się ppowoli.. Hmm Ojej dużo był dodałam :)

- Dziękuje za rozmowę. Ciesze się, że mogłam z tb porozmawiać :)


A tu jest zdjęcia ;)




A je opis jest ciekawy został opulikowany : 23.11.2013 ok godz 16-17 


Więc się spieszyć ;) Hahaa ;D ;p

Do zobaczenia ;) Pisać w komach o czym chcecie. Ale najbliższy post o modzie -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz