niedziela, 15 grudnia 2013

Jak przywłaszczyć sobie kogoś animkę ?

Dzisiaj pokaże jak kogoś animkę sobie powiedzmy pożyczyć xd
To jak robimy film ^ i dodajemy bogatego znajomego :D typu :
 ALAKINGA ; emo_kotek ; ANNIINA ; Lady Zanetka ; Arli itp.
to wchodzimy w jej animki i ostrożnie nie wyłączając jej animek klikamy na inną movie star na której chcemy wybraną animkę i wybieramy sobie odpowiednią animkę. Nie odrazu udaje się nam z tym przesuwaniem więc trzeba być bardzo ostrożnym. A potem się cieszymy i nie trzeba kupować animek :D i jeszcze jeden plus że możemy mieć siebie  w filmach :) Ale lepiej mieć swoje animki wtedy częściej występujesz w filmach twoich znajomych :)
Mam nadzieję, że pomogłam :-)

PS. Od nikogo nie wzięłam pomysłu ani nie ściągałam z żadnej osoby, przypadkowo to odkryłam! Więc proszę nie mieć do mnie żalu! Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz