piątek, 28 grudnia 2012

Jak się robi Diamond's Ride i co się dzieje jak się kupi?

Powiem dziś jak się kupuje Diamond's Ride i co się z nim dzieje po kupieniu. Więc po :

1. Wejdż na chat. Obojętnie na jaki masz do wyboru : 
  Kawiarnia, Kino, Plaża, Centrum Handlowe (level 5+), Skate Park, Szkoła, Klub VIP i Park dla                        Zwierzaka.   Ja wybieram Klub VIP.

2.Klikamy Diamond's Ride.

3. I pojawia nam się takie coś.Ale nie che mi się tg pokazywać, a po za tym komp muli =,=

4. I klikamy napis ,,KUP DIAMOND'S RIDE" czy jakoś tak. A i kosztuje to 15 diamond's.

5.I tu przyjeżdzają sanie jakieś i leci kasa z nieba.

6.I zbierasz kasę. Pokarze jak to wygląda.
Fajnie, ale zarobiłam 6 zł -,- Więc jak dla mnie nie opłaca się. Ale to wasza decyzja nie moja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz