sobota, 17 listopada 2012

O czym robić Filmy na MSP .?!

Nom , o czym . ? Zastanawialiście się kiedyś o czym robić film . ?
Ja wam powiem . xD
Mam parę pomysłów . :
1.O miłości .  ♥
2. O Zemście . (d)
3. O Przyjażnii ;D
4 . O Nastolatkach
5 . Horror .
6.Smutnym romasidle .
7. Akcja . !
   

Nom , i dalej , dalej .......
Obejżcie moje filmy , mają tytułu :
"Zemsta"
"Noc z Dziewczynami"
"Tajemnica"
"Nieznośne Siostrzyczki"


I to na tyle ;DD
Wiemm że maaałooo. -,-
Ale za to mam B. dużo Artrów .
Niedługo , dziś robię NEM film . ♥
O miłości . Jest smutny , radzę obejrzeć .
I błagam WAS obejrzcie mi Filmy , Arty . Dam prezent . ( z L.Ż.)
To taj ajkby konkursik .
Życze Powodzenia . !!
 I :
Ploooooooszee . (i)

                                                                                  Nazywam się:
                                                                                  Sara Pełka
PaPa . xD . . . Do wieczorka . ? lub do Jutra . ♥♥ Tęsknie . Ale musze robić filmik . ;D

5 komentarzy:

  1. potrzebne dla kogos kto nie ma pomysła ; DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pomysłu. To mi niezbyt pomogło...

    OdpowiedzUsuń
  3. no cuz kazdym nie pomoze trzeba byc kreatywnym :) mi to np: pomaga wymyśl sb tytuły filmów Kreatywnośc sie liczy moze to byc twoja przygoda, ksiazka film itp.

    OdpowiedzUsuń