wtorek, 20 listopada 2012

MSP - 20.11.2012 r.

Heeejcia . ♥
Sorry , że nie byłam wcześniej ... No wiecie jak w szkole .__.
Hmm , na MSP nudy .....
Nic ciekawego ....
Chyba że , VIP na tydzień jest po 4 . coś (zł)
Warto kupujcie . !!!
Ja też kupięe . ;))
Tylko dostajemy 3 diamond's .. ;((
A wgl diamond's mnie bardzo wkurza ..
Co to ma być .. ???
Z tym diamond's
Ja chcę stare MSP . !!!
Ciągle te zmiany , zmiany ipt.
Co się jeszcze wydarzyłoo ...
A jest konkursik pt: "Undring Love" - wiem że o Wampirach .
Nawet fajne ciucszkii ...
Czekam na nowe i fajniejsze konkursikii ... Bo ten jest , Do banii . - jak dla mniee .
A i OGŁOSZENIE najważniejszee . !!!
Zrobiłam następną cześć ... "Pierwsza Miłość 2."
I zasadkii . takie są :
1.Dam prezenty 3-em ostanim osobą w komiee.
2.Dam ten prezent , jeżeli będzie 20 wyświetleń , bo jak nie będzie to niestety . nie dam ; ((((
3. Spieszcie się . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Nazywam się : Sara Pełka



I wbijać lvl . Prooosze . !
Do Lvl 5 brakuje 4008fame ..
To tak niewielee .
Kto mi pomoże najwięcej dam prezenty (2) z Listy Życzeń . !!!
Wartoo . ! W następnym pościee będzie o :
Jak wygrać konkursik . ?

                                                                   Do ZOBACZENIA . xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz